SPECIALnetværk

Det monofaglige netværksunivers, hvor der er fokus på et særligt arbejdsområde. Som deltager i en af SPECIALgrupperne er du med til at bringe al din erfaring og faglighed på banen til fordel for dine netværkskollegaer.

Dine netværkskollegaer i SPECIALgrupperne har alle en hverdag, som på mange måder minder om din med mange opgaver og udfordringer.

Målet med SPECIALgrupperne er at gøre deltagerne endnu bedre funderet til at tage de bedste beslutninger i deres hverdag. At få skabt en familie af kollegaer, der hjælper hinanden, deler ud af erfaringer og gode råd.

SPECIALnetværket mødes ikke så ofte, dog mere intenst

Sammen med de øvrige deltagere vil du i SPECIALnetværket have en ekstern inspirator, der fortæller om en særlig faglighed, der er relevant for netværket.

F.eks. kan det for indkøbschef-gruppen handle om at opnå det bedst mulige produkt til lavest mulige pris og leveret hurtigst muligt.

Indkøbschefen er leder og skal begå sig i ledelsen i den pågældende virksomhed og skal deltage og bidrage i udviklingen af den strategiske retning. Der er flere strategiske overvejelser, funktioner, arbejdsgange og optimeringer, der skal justeres. Mange beslutninger kan være svære at diskutere i sin egen virksomhed, da indkøbschefen som udgangspunkt er den med mest viden i den pågældende funktion. Derfor kan det være hensigtsmæssigt at sparre med andre indkøbschefer om eksempelvis råvarepriser, valutaudsving og voldsomt stigende fragtpriser.

Eller det kunne være omnichannel-manageren og salgschefen, der kæmper i samme organisation om at vækste deres respektive afsætningskanal bedst muligt.

Det kan også være den digitale medarbejder, der er frustreret over den manglende forståelse fra ledelsen, når diskussionen omhandler behov for flere ressourcer, større annoncebudget og analyse af konkrete data.

Og salgschefen, der stabilt har udviklet salget i virksomheden, men som nu kan være udfordret af de seneste forandringer med coronarestriktioner og mødeforbud. Det kribler i sælgerne for at komme ud i markedet og besøge nuværende og potentielle kunder. Netop de er lige nu udfordret af, at relationerne i en periode er gået fra fysisk til online. Det er salgschefens udfordring at holde sine medarbejdere motiverede og forberedt på forandringer i måden at sælge ydelser på.

Uanset hvilken branche man begår sig i, eller hvilken særlig faglighed du beskæftiger dig med, så er det altid givende at tale med ligesindede.

Flere typer af SPECIALnetværk

Relationsfabrikken Aarhus faciliterer flere forskellige SPECIALnetværk

  • Indkøbschefgruppen
  • Digitalgruppen (pause grundet corona)
  • Salgschefgruppen (pause grundet corona).

Pris

Årligt kontingent er afhængigt af mødefrekvens og mødeindhold. Tjek derfor prisen for det enkelte SPECIALnetværk, der begynder ved kr. 11.000 ekskl. moms.

Tag det første skridt, og skab nye relationer